Gjesteinnlegg om proteiner hos Kjøttfri52

Gjesteinnlegg om proteiner hos Kjøttfri52

Denne uken var jeg så heldig at jeg ble spurt om å ha et gjesteinnlegg på bloggen Kjøttfri52, Denne bloggen legger ut minst en vegetarisk matoppskrift i uken, med det formål å inspirere og hjelpe folk til å innføre en kjøttfri dag.

Jeg kommer til å publisere en bearbeidet versjon av dette innlegget her også i nær framtid, men de som ikke orker å vente kan ta turen innom http://www.kjottfri52.blogspot.no og lese det med en gang. Et besøk på denne bloggen anbefales uansett, den er informativ og velskrevet.

Jeg drar nå til Northumberland, UK, for å løpe mitt første ultraløp. Løpsrapport og betraktninger rundt det å trene til et ultraløp kommer forhåpentligvis neste uke.

Legg igjen en kommentar

