Terminliste 2014

poster44

Du vet du er en ultraløper når terminlisten din ser slik ut…

  • 18.01.14: Spirit Halvmaraton, Sola – Kick off for de ivrigste løperne i Stavanger-området. Løpsrapport her.
  • 01.02.14: Thames Trot 50 miles   Planen var å bruke dette løpet som et rekognoseringsløp for TP100, men selve løpet ble en litt annen opplevelse enn forventet. Løpsrapport her.
Muddy hell! Det kommer ikke så godt fram på bildet, men løperne kommer her på "fast" land igjen etter å ha løpt med vann til lårene.
Muddy hell! Det kommer ikke så godt fram på bildet, men løperne kommer her på «fast» land igjen etter å ha løpt med vann til lårene.
  • 05.04.14: Bergen Ultra (NM 100km) – Jeg har innsett at sannsynligheten for å fullføre en 7+ timers treningsøkt øker betraktelig hvis en påmeldt et løp, og dette er det eneste ultraløpet i Norge før TP.
  • 08.04.14: Hålandsvannet Halvmaraton – Vegan Runners Stavanger flytter tirsdagstreningen fra Mosvannet til Hålandsvannet denne tirsdagen.
I mål på tide 3.32.00, Suleskar Maraton 2013
I mål på tiden 3.32.00, Suleskar Maraton 2013
  • 25.05.14: 7nutsløpet, 14km – hvis jeg er fysisk i stand til det blir det Suleskar Maraton og 7nutsløpet back to back i år også.
  • 07.-08.06.14: Recce weekend Lysefjorden. Stavangergjengen fra Rallarvegsløpet i fjor gjenforenes for å rekognosere løypa til Lysefjorden Inn (se under)
  • 21.06.14: Lysefjorden Inn, 62 km – Fra Oanes til Lysebotn. Dette er antakeligvis det løpet jeg gleder meg mest til, og jeg har klart å lokke Noel fra Vegan Runners UK til å melde seg på.

Rallarvegen_asicstrail2

A historical event- the first ever Marathon in Croydon
Første gang arrangert i 2013
  • 03.08.14: Vanguard Way Marathon?  – nå kan jeg jo veien. Med et lite forbehold om at jeg har råd til 4 turer til UK i år, og at jeg finner noen til å passe katttene. Arrangøren lover flere løypevakter og mer skilting enn i fjor. Løpsrapport fra 2013 her.
Foto: Mari Hult
Foto: Mari Hult
  • November 2014: Karmøy maraton? – hvis det blir arrangert i år også, og hvis jeg er frisk.
  • Desember: Endurancelife CTS Dorset Marathon/Ultra – Det føles bare galt å ikke være påmeldt til noen av løpene 2013/2014-serien. Så snart datoene for neste serie legges ut kommer jeg til å melde meg på dette løpet.

Jeg skulle gjerne hatt noen flere maratonløp før TP, men på terminlistene til Kondis er det 0 maraton/ultraløp i tidsrommet 23.2.-05.04. Hvis noen vet om noen lokale løp så tips meg gjerne.

Stavanger Maraton står ikke på terminlista til Kondis i år, men hvis det skal arrangeres kommer jeg antakeligvis til å være med

One thought on “Terminliste 2014

Legg igjen en kommentar

